IUBIREA INVINGE TOTUL!!!

DA-MI DOAMNE,PUTEREA DE A SCHIMBA LUCRURILE PE CARE LE POT SCHIMBA!DA-MI PUTEREA DE A ACCEPTA LUCRURILE PE CARE NU LE POT SCHIMBA!SI DA-MI INTELEPCIUNEA DE A LE DEOSEBI!!!


ZAMOLXE

Zamolxe a spus:

“BINECUVANTEZ VOCEA DUMNEZEULUI CARE BINECUVANTEAZA!!!”

Adevarul te va elibera !!!

Oricine se proclamă pe sine însuşi judecător în Câmpul Adevărului şi al Cunoaşterii este un naufragiat de care râd Zeii.

Albert Einstein

vineri, martie 26, 2010

ZIUA IN CARE A NINS IN CAIRO...oare ce evenimente anunta aceste semne ???



scrisoare de la Geoffrey Hoppe

A nins si a fost grindina in Cairo in ultima noapte in turneul nostru prin Egipt. Acest lucru aduna impreuna magnificienta si misterul turneului de 12 zile al shaumbrei in unul dintre cele vechi si mai fascinante locuri de pe planeta. Nu a mai nins si nici nu a mai fost grindina in Cairo din 1967, anul in care a fost razboiul intre Israel si Egipt. Asta s-a intamplat acum 43 de ani. Furtuna de grindina din 2010 avea ''fulgi'' ca niste mingii de golf, la fel era si zapada si cam 10 cm de ploaie. Tinerii egipteni nici macar nu au mai vazut zapada sau grindina pana acum si batranii egipteni care si-au amintit de zapada din 1967 au spus ca aceasta a fost mult mai puternica. Furtuna a cauzat inundatie in Cairo, aducand orasul intr-o stare de nemiscare. Vis-a-vis de strada unde statea shaumbra, Casa Mena Oberoi, piramidele si sfinxul se vedeau putin acoperite de cristale de gheata de la furtuna. Un fulger a aparut deasupra cerului, creand un fundal mistic pentru structurile antice. Cativa copii faceau oameni de zapada pe peluza hotelului in timp ce parintii
lor faceau poze. Grupul nostru de shaumbra a iesit afara si a stat la balcoanele de la hotel facand poze acestui eveniment care se intampla odata in viata. Furtuna de gheata din Cairo a fost magica, mistica si in afara normalului, exact asa cum a fost intreaga noastra calatorie. 98 de shaumbra din 20 de tari au dezvoltat o legatura spirituala si emotionala intr-un fel in care eu nu am mai experimentat. Ne-am conectat impreuna in templele antice de acum 10000 de ani. Am plans impreuna in timp ce simteam energiile din interiorul sfintei sfintelor. Am mancat impreuna, ne-am impartasit povestile si experientele si am vazut parti din viata cotidiana egipteana pe care putini turisti le vad vreodata. Am petrecut 7 zile impreuna pe Zeita Lunii, o croaziera pe raul Nil. A fost supremul ''spatiu sigur'' in fiecare zi. Ne-am aventurat dimineata catre templele sacre precum Ombo, Luxor, Karnack, Edfu si Abydos si apoi ne-am intors in acea zi mai tarziu pentru a navigha pe Nil, cu sesiuni cu Adamus si cina cu shaumbra. Adamus ne-a ghidat cu mesajele sale in prima portiune de drum, Ah-Kir-Rah, suprasufletul lui Kuthumi, ne-a condus prin frumoasele ceremonii si experiente in umbrele Platoului Giza si in camerele Marei Piramide. La cina noastra de ramas bun, toata lumea a fost de acord ca ceea ce am experimentat in cele 12 zile petrecute impreuna poste fi pus cu greutate in cuvinte. Termeni ca ''schimbarea vietii'', ''dincolo de asteptari'' si ''transformari profunde'' par prea limitate pentru a descrie experientele noastre personale si de grup. A fost adecvat ca gheata si zapada sa acopere pamantul, piramidele si sfinxul in ultima noapte in Egipt. A fost la fel de magic la fel cum a fost intreaga noastra calatorie. Cei 98 de shaumbra care au venit in Egipt pe 14 februarie au plecat acasa pe 26 februarie cu mult mai multe decat s-au asteptat vreodata.

Sursa: www.alexandracoliba.blogspot.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu