IUBIREA INVINGE TOTUL!!!

DA-MI DOAMNE,PUTEREA DE A SCHIMBA LUCRURILE PE CARE LE POT SCHIMBA!DA-MI PUTEREA DE A ACCEPTA LUCRURILE PE CARE NU LE POT SCHIMBA!SI DA-MI INTELEPCIUNEA DE A LE DEOSEBI!!!


ZAMOLXE

Zamolxe a spus:

“BINECUVANTEZ VOCEA DUMNEZEULUI CARE BINECUVANTEAZA!!!”

Adevarul te va elibera !!!

Oricine se proclamă pe sine însuşi judecător în Câmpul Adevărului şi al Cunoaşterii este un naufragiat de care râd Zeii.

Albert Einstein

duminică, februarie 07, 2010

O altfel de "muzica a Ingerilor"...





Sa incepem saptamana in forta...avem nevoie.
Cu riscul de a deranja anumiti cititori,vreau sa va spun ca aceasta muzica "o simt" la fel ca pe muzica religioasa din cadrul Bisericii...o fi bine,o fi rau?
Iarta-ma Doamne,dar asta simt...asta spun.
Mai vreau sa transmit unor cititori ai blogului ca nu am facut si nici nu fac nici un fel de "initieri sataniste".Eu sunt un simplu om, crestin-ortodox care studiaza nu numai ce anumite "autoritati" ne impun sa citim.
Multa Pace,Lumina si Iubire!!!

6 comentarii:

  1. Da,asa este,asa o simt si eu,pe cuvant.Este bine,imi echilibreaza starea de suflet in care ma aflu,sau chiar ma linisteste.

    RăspundețiȘtergere
  2. DANIIL ,si eu cateodata ascult muzica de genu,si chiar nu cred ca e ceva rau,desi trebuie sa recunosc ca am ramas surprinsa de afirmatia cu initierile,chiar nu stiu cine ar gandi asa ceva,mi se pare ciudat...

    O zi si o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am ascultat si eu si mi-am simtit sufletul invadat de iubire.E ceea ce iti trebuie atunci cand esti putin apatic(iti da energie).
    Multa iubire!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc pentru comentarii!!!
    Dumnezeu sa va binecuvanteze!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. La fel simt si eu dintotdeauna!Va multumesc ca aveti un curaj pe care eu nu-l am.

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Cristinn,ai incredere totala in ce-ti spune inima si nu-ti fie teama...frica ne opreste din evolutie.
    Te imbratisez dulce!!!

    RăspundețiȘtergere