IUBIREA INVINGE TOTUL!!!

DA-MI DOAMNE,PUTEREA DE A SCHIMBA LUCRURILE PE CARE LE POT SCHIMBA!DA-MI PUTEREA DE A ACCEPTA LUCRURILE PE CARE NU LE POT SCHIMBA!SI DA-MI INTELEPCIUNEA DE A LE DEOSEBI!!!


ZAMOLXE

Zamolxe a spus:

“BINECUVANTEZ VOCEA DUMNEZEULUI CARE BINECUVANTEAZA!!!”

Adevarul te va elibera !!!

Oricine se proclamă pe sine însuşi judecător în Câmpul Adevărului şi al Cunoaşterii este un naufragiat de care râd Zeii.

Albert Einstein

vineri, ianuarie 29, 2010

Scrisoarea unui copil catre Doamne-Doamne...


"Sarut-mana Doamne-Doamne. Nici nu stiu cum sa incep...si nici nu stiu cum ai sa primesti scrisoarea, dar stiu ca sigur va ajunge la tine. Pentru ca nu stiu exact, cand anume primeste Doamne-Doamne scrisori. Stiu ca Mos Craciun primeste scrisori doar in preajma Craciunului, iar Iepurasul primeste scrisori doar in preajma Pastelui. Tu, Doamne-Doamne cand primesti scrisori?...

...Nu stiu data exacta, dar sper din tot sufletul meu sa primesti scrisoarea aceasta, si sper sa ti-o aduca postasul. Pentru ca vreau sa iti cer ceva. Stii ca eu nu ti-am cerut niciodata nimic, pana acum. Poti sa verifici! Si am spus in fiecare seara "Inger, Ingerasul meu", alaturi de bunicul! Apropo, bunicul meu este un om tare bun, asa ca te-as ruga sa nu il parasti la bunica, atunci cand bea. Se ascunde si el cum poate!

Voiam sa te rog insa, sa faci in asa fel incat sa vorbesti cu sefu` lu mami. As vrea ca mama sa vina mai devreme acasa. Sau sa faci cumva, sa obosesc eu mai greu. Caci, de fiecare data cand vine mami acasa, eu dorm deja, ca sunt tare obosit. Si...as mai vrea ceva.... as vrea sa il rogi pe taticul meu sa nu mai tipe la mami... Tipatul lui o necajeste atat de tare, incat de multe ori adoarme plangand, iar eu ii aud suspinele din patutul meu. Daca as putea sa ma ridic, singur, m-as duce si as lua-o in brate ca sa taca, sa nu mai planga... Dar nu pot decat sa strig la ea, iar ea zice mereu "Dormi, puiule, dormi, mama e langa tine".

Si, Doamne... daca nu e prea mult ce iti cer... vrei Tu sa faci, te rog, o minune pentru mine? Nu una, din acelea Mari, pe care mi le povesteste bunica... din cartea aceea groasa, eu vreau o minune, asa mai mica. Vreau sa ma faci MARE. Sa ma duc eu al serviciu in locul lui tati, sa o ajut eu pe mami in locul lui tati. Sa fiu eu langa mami, in locul lui tati. Pentru ca eu Doamne, dupa cum stii, nu as tipa la ea...

Iti multumesc Doamne-Doamne, asa cum ii multumesc si lui bunicu, pentru ca el m-a ajutat sa scriu scrisoarea. Iar daca o primesti inainte de data la care primesti scrisori, trimite-mi-o inapoi si o trimit eu cand spui Tu. Sau daca nu... Pastreaz-o la tine!

Cu drag, Stefanut"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu