IUBIREA INVINGE TOTUL!!!

DA-MI DOAMNE,PUTEREA DE A SCHIMBA LUCRURILE PE CARE LE POT SCHIMBA!DA-MI PUTEREA DE A ACCEPTA LUCRURILE PE CARE NU LE POT SCHIMBA!SI DA-MI INTELEPCIUNEA DE A LE DEOSEBI!!!


ZAMOLXE

Zamolxe a spus:

“BINECUVANTEZ VOCEA DUMNEZEULUI CARE BINECUVANTEAZA!!!”

Adevarul te va elibera !!!

Oricine se proclamă pe sine însuşi judecător în Câmpul Adevărului şi al Cunoaşterii este un naufragiat de care râd Zeii.

Albert Einstein

luni, iunie 22, 2009

MIHAI VITEAZUL-cat a trait el defapt?


O simpla intrebare: Mihai Viteazul - după datele oficiale a decedat la vârsta de 43 de ani, după ce o viaţă întregă a stat cu sabia în mână.Aceasta icoană se află la mânăstirea Dealu, ascunsă în semi-întuneric, într-un hol înfundat, unde nu o vede nimeni... în fine, eu nu cunosc pe nimeni să o fi observat până acum. Călugărul pe care l-am întrebat cum de este posibil aşa ceva a spus că dânsul, personal, nu ştie. Ca să ajungeţi să vedeţi pe viu această prezentare (nu ştiu cum s-o numesc, totuşi: icoană, pictură murală..) traversaţi curtea mânăstirii, drept în faţă către terasa unde a fot prima tiparniţă din Tara Româneasca, dar nu intraţi pe terasă, ci, imediat în dreptul zidului se face un fel de hol înfundat la dreapta. Pe peretele din dreapta, imediat, se află această prezentare.Interesant, nu?
Publicat de Cristiana

2 comentarii:

  1. Sunt mandra ca sunt Romanca

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Totusi , ai zis ca esti " romanca " , ceea ce inseamna ca esti FATA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Ștergere