IUBIREA INVINGE TOTUL!!!

DA-MI DOAMNE,PUTEREA DE A SCHIMBA LUCRURILE PE CARE LE POT SCHIMBA!DA-MI PUTEREA DE A ACCEPTA LUCRURILE PE CARE NU LE POT SCHIMBA!SI DA-MI INTELEPCIUNEA DE A LE DEOSEBI!!!


ZAMOLXE

Zamolxe a spus:

“BINECUVANTEZ VOCEA DUMNEZEULUI CARE BINECUVANTEAZA!!!”

Adevarul te va elibera !!!

Oricine se proclamă pe sine însuşi judecător în Câmpul Adevărului şi al Cunoaşterii este un naufragiat de care râd Zeii.

Albert Einstein

miercuri, februarie 03, 2010

Premiu de premiu...


Astazi am primit un premiu de la cineva foarte apropiat inimii mele.
Multumesc din suflet si Dumnezeu sa te binecuvanteze draga SH !!!
Dedic acest premiu tuturor cititorilor acestui blog,cu pareri pro sau contra vis a vis de "munca mea depusa".
Dedic de asemeni acest premiu tuturor "pastorilor" care ajuta la "trezirea" poporului roman...Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va fereasca de toate duhurile rele vazute si nevazute,Iubitii mei...aveti o misiune foarte grea si importanta!!!
Va invit sa devenim co-creatorii Noului Pamant!!!
Multa Pace,Iubire si Lumina!!!

3 comentarii:

  1. Dani este cel mai bun prieten si are o inima atat de mare incat ar cuprinde intreaga lume daca ar putea! Draga prietene va trebui sa trimiti premiul mai departe conform regulamentului altor 5 prieteni bloggeri! Te pup SH

    RăspundețiȘtergere
  2. Salutare, cu multa caldura

    Acum am sosit pe site-ul tau, am sa tot revin, pentru ca am multe de citit :)

    O mica intrebare:

    De ce ai postat: " Iubita mea mama-Dumnezeu s-o odihneasca in pace "

    Ea nu e la fel de vie ..ca si noi toti ?
    De ce trebuie sa o "odihneasca" ... nu suntem toti unul, ? :)

    Cu multa caldura
    Andrei,

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai drptate draga Andrei referitor la mama mea.Ea trebuie sa "se odihneasca" pentru ca in curand se va re-intoarce in "zbuciumul" de pe Pamant.

    RăspundețiȘtergere