IUBIREA INVINGE TOTUL!!!

DA-MI DOAMNE,PUTEREA DE A SCHIMBA LUCRURILE PE CARE LE POT SCHIMBA!DA-MI PUTEREA DE A ACCEPTA LUCRURILE PE CARE NU LE POT SCHIMBA!SI DA-MI INTELEPCIUNEA DE A LE DEOSEBI!!!


ZAMOLXE

Zamolxe a spus:

“BINECUVANTEZ VOCEA DUMNEZEULUI CARE BINECUVANTEAZA!!!”

Adevarul te va elibera !!!

Oricine se proclamă pe sine însuşi judecător în Câmpul Adevărului şi al Cunoaşterii este un naufragiat de care râd Zeii.

Albert Einstein

vineri, februarie 26, 2010

CUVÂNTUL VIU al CREATORULUI...



-Conversaţie Spirituală Ianuarie 2010-
-citeşte şi dă mai departe-


GINA: Am avut şi eu destule experienţe personale de natură suprasensibilă, care mi-au expansionat capacitatea de A SIMŢI zona MultiDimensionalităţii.

La aceste Noii Simţiri, mi s-au oferit şi Mesaje-Informaţii Celeste alături de Viziuni-Imagini din anumite Dimensiuni-Ceruri nebănuite Conştienţei mele din Starea de Veghe.

Cu toate acestea, am constatat faptul că în măsura în care prin aceste Experienţe Transcedentale primeam răspunsuri la anumite întrebări, de fapt, concomitent s-a deschis o altă uşă prin care nenumărate alte întrebări au prins viaţă în Conştienţa mea de Veghe.

Din acest considerent aş vrea, dacă poţi, să îmi răspunzi din perspectiva ta la anumite întrebări la care eu momentan nu pot să obţin răspunsurile dorite.


GICU: Întrebările tale sunt foarte interesante.

Am să încerc acum să îţi ofer răspunsurile pe rând, dar în ordinea în care perspectivele mele de răspuns să fie o interconectare informaţională cât de cât continuă.


Abia acum a sosit timpul să vorbim despre CUVÂNTUL VIU al Creatorului şi relaţia noastră intimă a Misionarilor Români (şi Tereştrii depotrivă ) cu EL.

Subiectul în Sine este foarte interesant

Pentru a vorbi despre Noi Misionarii României(şi ai Terrei) şi Cuvântul Viu al Creatorului, o să încep detalierea perspectivei personale de undeva de mai departe.

În acest demers, voi lega informaţiile fizice şi metafizice între ele pentru ca noi Misionarii României să ne vedem integraţi interactiv(deci nu pasiv ca simplii observatori) unor ASPECTE de viitor apropiat prin care să devenim în mod concret Utilizatorii Cuvântului Viu al Creatorului Unic.

Şi acum să intrăm în mod concret în subiect recurgând atât la informaţii spirituale mai vechi, ci şi la informaţii spirituale mai noi.

Pentru acest lucru, este necesar să utilizezi întreaga ta Credinţă Expansională, cât şi întreaga ta capacitate de Intenţie şi Imaginaţie 5D, pentru ca energia informaţiilor pe care ţi le prezint să te reactiveze spiritual la nivele maxime pe fiecare palier exemplificativ.

Cuvântul Viu al Dumnezeului Primordial(adică Unicul) este deja menţionat în literatura şi tradiţia Spiritual Divină, prin sosirea Sa în Spiritul şi Sufletul Omului trestru în diferite ipostaze specifice epocilor istorice ale trecutului nostru uman.

Denumirea sub care Cuvântul Viu al Creatorului a fost afiliat celor care l-au manifestat până în prezent, era Iluminare , Duh Sfânt, Duh de Foc Divin, Focul Iubirii Necondiţionate, Harul Iubirii, Înţelepciunii şi Voinţei(Puterii) Divine, Desăvârşire Cristică, etc,...

Dar indiferent de cuvintele utilizate în definirea utilizării Cuvântul Viu al Creatorului, toate tradiţiile religioase care încă se mai păstrează în Armonie cu Marile Adevăruri Divine, menţin de câteva mii de ani printre Tainele lor Iniţiatice promisiunea conform căreia Cuvântul Viu al Creatorului va fi manifestat de către Fiecare Om Născut a Doua Oară prin Focul Duhului Sfânt, devenind astfel o normalitate al Omului Nou, într-o Civilizaţie Nouă, pe un Pământ Nou, sub Un Cer Nou .

Ceea ce trebuie reţinut, este faptul că Duhul de Foc Divin al Creatorului coborât în Fiinţa Om Nou, predetermină Potenţialităţi Miraculoase denumite Haruri şi care sunt manifestate în mod specific de către fiecare Om în parte în funcţie de Unicitatea sa, în funcţie de calea Pasiunii sale experimentale, cât şi în funcţie de Dimensiunea de Conştiinţă individuală aferentă.

Şi cum Dimensiunea de Conştiinţă a Omului Nou va fi mereu extinsă spre MultiDimensional, cu siguranţă că şi Harurile prin care Omul Nou se va manifesta, vor fi mereu îmbogăţite cu elemente noi revărsate în Spiritul şi Sufletul lui de către Creator ca Sine Lăuntrică cea mai Înaltă.

Din cele exprimate anterior, poţi sesiza faptul că Harul Divin sosit în Omul Nou ca Foc al Duhului Sfânt, va fi manifestat în diferite contexte şi diferite ipostaze predeterminate de conjunctura spiritual socială ce se doreşte materializată.

Cuvântul Viu al Creatorului fiind considerat un Har Divin, fiecare Om Nou va fi posesorul şi utilizatorul acestui Cuvânt Viu, care va diferi de la Om la Om ca tonalitate, ca muzicalitate informaţională Înalt Dimensională exprimată public.

Ca exemplificare avem o diversitate muzical informaţională Înalt Dimensională exprimată ca şi Cuvint Viu al Creatorului prin Rama, Buddha, Toth, St. Germain, Zamolxe, Fecioara Maria, Maria Magdalena, Iisus, etc,...

Problema care se pune în momentul de faţă, poate fi formulată prin întrebarea: Oare cine dintre Misionarii Români(şi ai Terrei) va fi primul beneficiar al utilizării Cuvântului Viu al Creatorului în acest proces Ascensional de la 3D la 5D?

Din Informaţiile spirituale la care am avut acces până în momentul de faţă, vis a vis de întrebarea de mai sus, eu îţi pot oferi un răspuns derivat din două nivele de manifestare spirituală şi anume:

1.- la nivel colectiv, foarte mulţi Misionari Români(şi ai Terrei) care au calitatea de LUMINAŢI Divini, deja sunt Rostitori ai Cuvântului Viu al Creatorului Unic, prin Informaţia şi Energia Celestă revărsată de ei(şi prin ei) în Civilizaţia Umană şi Mamei Terra concomitent.

La acest nivel colectiv Misionarii Români(şi Tereştrii) au o rostire al Cuvântului Viu, pe care Omul Neiniţiat al Terrei îl percepe mai puţin ca fiind un Har Divin, şi îl percepe mai mult ca pe o simplă intermediere informaţională între Ceruri şi Pământ.

Această situaţie reprezintă un stadiu iniţial, un stadiu pregătitor pentru ceea ce va urma;

2.- la nivel individual însă, în viitorul apropiat din această masă de Misionari Români(şi Tereştrii) Luminaţi Divin se va desprinde o Entitate umană dobândind calitatea de Iluminat Divin şi care va utiliza Cuvântul Viu al Creatorului la un Potenţial mult mai Înalt Vibraţional, situaţie în care mulţi Oameni Neiniţiaţi îl vor percepe în mod real ca Miracol şi Har Sfânt.

Până acum ai totul Clarificat?

GINA: Da.

Înţeleg că acum la început de an 2010 Misionarii Terrei sunt Luminaţi Cristic, dar că unul dintre ei în viitorul apropiat va fi primul Iluminat Cristic.

Aici am o nedumerire.

Care crezi tu că este diferenţa dintre un Luminat Cristic şi un Iluminat Cristic?

GICU: Din cercetările şi conversaţiile mele cu diverşi Misionari, dar şi din experienţa mea spirituală personală, pot spune faptul că diferenţa este fundamentală.

Luminaţii Cristic nu sunt Unificaţi Complet cu Sinea lor Înaltă, dar Iluminaţii Cristici sunt Unificaţi Total şi Definitiv cu Sinea lor Înaltă.

Urmăresc în cărţi, la Tv şi pe Internet divesele apariţii ale Misionarilor cu Mesaje şi observ că toţi se comportă ca Luminaţi Cristic şi Cuvântul Viu al Creatorului exprimat prin ei este tot la nivel de Luminaţi Cristic.

În momentul în care Iluminatul Cristic va apare , el nu va mai avea tendinţa de a scrie cărţi şi nici articole pe blog sau site pe internet, ci efectiv va vorbi, va exprima Cuvântul Viu al Creatorului care va merge direct(neintermediat de scriere) în Sufletul şi Spiritul celor doritori de a se hrăni cu acele informaţii rostite.

Totodată, Iluminatul Cristic prin Cuvintul Viu al Creatorului cel va exprima, va fi foarte magnetic, foarte energizat cu impresionare superlativă, impresionare harică asupra ascultătorilor cu Sufletul deschis spre Înălţare.

De asemenea, ştiu că Iluminatul Cristic nu va mai Simţi Oamenii din jurul lui ca simplii oameni aşa cum tu şi eu şi alţi Luminaţi Cristici ca noi încă îi mai percem acum.

Din experienta mea , acum vreo 7 ani în urmă am Vieţuit ca SIMŢIRE Cristică prin Sinea Mea Înaltă, Adevărul Viu că Toţi Oamenii sunt CRIŞTI VII şi DUMNEZEI VII în mod incontestabil.

Momentan noi doar Ştim faptul că Fiecare Om este Cristos şi Dumnezeu deopotrivă, dar nu am atins nivelul Iluminării Cristice prin care să SIMŢIM acest Adevăr în mod permanent.

Şi la mine a fost o Simţire ca o străfulgerare.

După ce m-am reîntors de la această Stare predeterminată de Sinea Mea Înaltă, am înţeles faptul că spre această Vieţuire permanentă ne îndreptăm, situaţie în care vom fi Iluminaţi Cristic.

Bineînţeles, că foarte mulţi Misionari Români(şi Tereştrii) au experimentat, vieţuit, Simţit anumite alte stări ce aparţin Omului Nou Iluminat Cristic al Terrei Noi, atât în starea de veghe cât şi în starea de spirit liber în călătoriile lor în afara corpului fizic prin diferite dimensiuni celeste suprasensibile.

Deci, eu nu îţi spun o noutate, ci îţi spun o interconectare informaţională din care să ne clarificăm nivelul Ascensional în care ne aflăm acum la început de an 2010 şi pasul următor de efectuat, adică Iluminarea Cristică.

Înţelegi ce am vrut să spun?

GINA: Da, Înţeleg dar şi Simt ceea ce ai spus.

Acum am imaginea completă a noastră ca Luminaţi Cristic, dar şi al Saltului nostru pe următorul nivel al Iluminării Cristice.

Mai sunt Misionari Români care au obţinut această clarificare ca şi tine?

GICU: Da mai sunt şi destul de mulţi. Eu am picat în mijlocul lor acum câţiva ani ca musca în lapte.

Spun acest lucru deoarece eu aveam alte interese spirituale cînd mă întâlneam cu ei în diferite ipostaze, iar ei se tot ciondăneau dacă cutare sau cutare Misionar care a adus pe Terra diferite mesaje Celeste este Luminat sau Iluminat Cristic.

Într-un final s-a ajuns la concluzia că nici unul dintre Misionarii Români cunoscuţi la modul Public cu activităţi Misionare de Mare Deschidere Spirituală, nu sunt Iluminaţi Cristic, ci doar Luminaţi, deoarece nu întotdeauna manifestau Iubirea Necondiţionată, şi nu întotdeauna se menţineau prin Comportamentul lor socio-uman la nivelul Informaţiei Spirituale aduse din Cerurile de Lumină şi prezentate public(mai extins sau mai restrâns).

GINA: Interesant.

În acest caz cred că în mod inevitabil v-aţi pus şi problema Misionarului care se va Unifica Total cu Sinea Lui Înaltă şi va deveni Iluminat Cristic.

Poţi să îmi clarifici şi acest aspect?

GICU: Vezi tu Gina.

Când cercetezi Universul Metafizic apar atâtea întrebări care au legătură cu Ascensiunea noastră Spirituală spre 5D, încât inevitabil apare şi necesitatea clarificării Stării Manifestate de Iluminare Cristică şi Desăvârşire Cristică.

Bineînţeles că mulţi dintre Misionarii României au dorit răspunsuri concrete şi definitive despre Iluminarea noastră Cristică, dar şi despre Desăvârşirea noastră Cristică.

Problema a fost(şi încă se mai menţine) că noi încă nu suntem în posesia tuturor informaţiilor din care să obţinem un răspuns definitiv.

Şi este normal să fie aşa, deoarece saltul nostru de la calitatea de Luminaţi Cristic la nivelul calităţii de Iluminaţi Cristic şi apoi la nivelul calităţii de Desăvârşiţi Cristic, nu mai presupune un joc informaţional doar pe palierul intelectual al Creierului, ci presupune şi un adaos puternic şi permanent de Energie Specială oferită de Cuvântul Viu al Creatorului rostit prin Misionar, un adaos ca O STARE MIRACOL indusă ascultătorului cu deschidere spirituală.

Ceea ce am putut clarifica până în acest moment, este faptul că Aşteptăm pe Noul Mesia(Avatar Cristic) ce va continua într-o formă specifică Misiunea Învăţătorului nostru Iisus Cristos şi că cineva dintre noi Misionarii României se va ridica şi îi va deschide calea Noului Mesia.

GINA: Nu cumva acest deschizător de cale al Noului Mesia va fi Iluminat Cristic?

GICU: Da. Ai anticipat corect.

Asta este concluzia momentană a celor care am discutat acest subiect.

Informaţiile pe care le deţinem, şi sunt informaţii parţiale totuşi, ne conduc spre această stare de lucruri şi spre această concluzie.

GINA: Şi cine crezi că va fi acest deschizător de cale?

GICU: Pentru această Misiune există doar un singur candidat.

Iar David prin Ariana Havah ne-a spus deja faptul că va fi un Bărbat care în mod sibolic şi sub o formă nouă de manifestare, va fi sinonimul modern al Biblicului Ioan Botezătorul.

Toate informaţiile parţiale pe care le avem momentan, ne predetermină să îl Simţim şi să îl Conştientizăm pe acest Modern Ioan Botezătorul al zilelor noastre, cu calitatea de Iluminat Cristic cât de curând.

GINA: Totuşi, curând, curând, dar cât de curând?

GICU: Discuţiile de grup spiritual au fost foarte aprinse şi pe această temă.

GINA: Scuze de întrerupere. Am o nedumerire. Cunosc şi eu diverse grupuri care se întâlnesc prin ţară pe diferite teme spirituale.

Dar nu am aflat ca vreunul dintre aceste grupuri să poarte discuţii spirituale de clarificare mereu în avans şi pe teme concrete în care ei se văd implicaţi misionar.

GICU: Te înţeleg, dar se pare că nu ai întâlnit grupul potrivit care să discute şi să clarifice anumite răspunsuri la întrebările pe care tu azi tocmai mi le-ai pus.

Te asigur că sunt asemenea grupuri prin România, dar sunt mai restrânse.

Sunt mici grupuri de Preoţi ortodocşi cu Har Divin care se întâlnesc chiar în secret pentru asemenea discuţii, tocmai ca să nu fie daţi afară din Instituţia lor încă Patriarhală.

Apoi, mai sunt grupuri de mireni care au Har şi se întâlnesc nu în mod secret, ci discret şi cu invitarea specială, deci nominală a celor ce sunt consideraţi în rezonanţă cu subiectul cercetat la asemenea întâlniri.

Personal, după cum îţi spuneam, eu am fost invitat undeva în Răsărit cu ceva vreme în urmă.

Şi cu toate că unii din grup au ştiut cine sunt, eu nici acum nu ştiu cine sunt şi unde locuiesc ei prin România.

Pe mine doar spiritualitatea mă interesează şi nu convenţiile sociale.

Gina: Toată chestia asta cu întâlnirile acestor grupuri mi se pare foarte securizată, nu crezi?

Gicu: La Preoţii Ortodocşi cu Har Divin, da. Ei merg pe securizare maximă.

La grupurile de mireni însă, în toate cazurile mie nu mi s-a părut că ar avea o manifestare securizată.

Sălile era închiriate la negru cu plată simbolică din câte am înţeles şi aparţineau unor edificii publice.

Dar, aceste grupuri există şi se manifestă cu o discreţie aparte, ceea ce este cu totul un alt lucru.

Mie nu îmi stă în fire să fiu retras ca ei şi oricum ei vor ieşi public în următori 3 ani cu misiuni spirituale specifice.

Aşa că nu trebuie să îi cauţi, ci laşi sincronicitatea să te alăture lor.

Dar să revenim în context şi să abordăm întrebarea ta: curând, curând, dar cât de curând?

La ultima întâlnire de grup spiritual mai restrâns din răsăritul României, printre altele le-am spus o întâmplare la care am avut acces şi anume:

Mă aflam pe un culoar destul de lung şi voiam să ajung în capătul dinspre ieşire.

Culoarul era în semiîntuneric datorită atmosferei locale.

După ce am ajuns pe la jumătatea acestui culoar, văd că un bărbat în vârstă se apropie cu mâna întinsă şi dând mâna cu mine îmi spune: Ştiu cine eşti, iar numele meu este Ioan Ra Punct Ro.

În domeniul ezoteric am întâlnit multi Maeştrii care mi se prezentaseră sub alt nume decât cel real, aşa că eram obişnuit cu asemenea manifestări, dar acest nume chiar m-a făcut să râd destul de puternic.

Poate că şi culoarul amplifica sunetele.

Am râs cu sinceritate amândoi.

După o conversaţie Spirituală banală, ne-am despărţit fiindcă eu aveam alt program.

Înainte ca să ajung la ieşirea din culoar, aud peste umărul meu venind din depărtare vocea lui Ioan Ra Punct Ro, formulând următoarea frază: Dumnezeu va lua Foc pe 25 Mai.

Iată dragă Gina o informaţie cu conotaţie spirituală, care m-a frământat oarecum şi pe mine, dar şi pe membrii grupului de care îţi vorbeam că mă invitaseră în răsărit la o discuţie cu ei.

Pe scurt, luând în calcul şi mesajul lui Ioan Ra Punct Ro, concluzia a fost următoarea:

1.- Noul Ioan Botezătorul ca deschizător de Cale al Marelui Avatar este o realitate;

2.- Noul Ioan Botezătorul este necesar să aibe o manifestare Iluminată Cristic, prin care Cuvâmtul Viu al Creatorului să fie exprimat ca Har Divin în mod public;

3.- Iluminarea Cristică a Noului Ioan Botezătorul, se va manifesta undeva între nivelul 12(ultimul) al Dimensiunii a 4-a şi nivelul 1 a Dimensiunii a 5-a.

Este ca şi cum Noul Ioan Botezătorul ar sta cu câte un picior înfipt în cele două dimensiuni, pregătind Calea Marelui Avatar pentru cei din 4D, dar şi Înţelegând anumite Rosturi aferente 5D unde se tinde ca saltul de Conştiinţă Uman să aterizeze spre manifestare nouă.

4.- Este posibil ca Ioan Ra Punct Ro să fie chiar Noul Botezător, sau un apropiat al acestuia, sau un simplu mesager;

5.- Data de 25 Mai poate fi alocată anului 2010, sau anului 2011, sau maxim anului 2012(2012 nu este indicat fiindcă este o întârziere).

Ideea de bază a grupului, a fost acceptarea că ar fi foarte necesar ca Noul Ioan Botezătorul să devină Iluminat Cristic(Botezat cu Focul Iluminării) în 25 Mai 2010.

6.- 25 Mai, este de fapt prin tradiţia ortodoxă, sărbătorirea zilei aflării a 3-a oară a Capului Sfântului Ioan Botezătorul, deschizătorul căii Învăţătorului Iisus Cristos.

Deci, această dată nu a fost întâmplător specificată de Ioan Ra Punct Ro.

7.- Chiar dacă Noul Ioan Botezătorul devine Iluminat în 25 Mai 2010 sau 2011, este posibil ca El să îşi înceapă Misiunea imediat după Iluminare, sau este posibil să amâne apariţia sa misionară publică o bucată de timp, din motive încă neînţelese de noi.

8.- O femeie din grup care mi sa recomandat cu numele Maricica, a confirmat grupului că şi ea auzise în trecere pe lângă două persoane la o întâlnire metafizică din Bucureşti rostindu-se data de 25 Mai, dar nu înţelesese mai mult.

Cert este faptul că 25 Mai are o Importanţă nu numai ortodoxă, dar şi în contextul noilor evenimente.

Deci, cam acesta este curândul de care îţi vorbeam.

Gina: Aceste informaţii deja imi formează o viziune mai extinsă pe acest subiect.

Gicu: Încă nu avem date complete, dar sunt destule ca să observăm cam cum se vor derula evenimentele spirituale viitoare.

Ceea ce vreau să îţi mai spun este faptul că o informaţie celestă de interes general când soseşte pe Terra, este anunţată mai multor persoane.

Eu din fericire, mă pot bucura cu faptul că informaţiile spirituale foarte importante, ajung la mine la mâna a 5-a sau a 6-a , fiindcă nu sunt primul niciodată.

O să văd în viitor din ce cauză mi se întâmplă acest lucru.

De aceea am fost nevoit să colaborez cu atâţia Misionari Români inclusiv în scrierile mele, interconectând informaţiile spirituale, tocmai ca să aflu şi eu ceea ce alţii ştiau de ceva timp.

Faţă de cele spuse mai sus, la întâlnirea de grup s-a redactat un fel de sinteză despre Cuvântul Viu şi Noul Botezător cât şi despre noi ceilalţi Misionari Români.

Iată această sinteză pe care tot eu am redactat-o şi le-am oferit-o cu acea ocazie celor din grup.

Este posibil ca această sinteză să o primeşti ulterior şi din alte surse.

SINTEZĂ-Cuvântul Viu al Creatorului:

Cuvâtul Viu al Creatorului va fi un Fenomen Nou , un Fenomen de Masă în Noua Civilizaţie 5D, dar, care va Reverbera cât de curând Prin Sufletele Pure şi Mesajele Celeste ale Învăţătorilor Cristici, ca şi Verb Multidimensional al Creatorului de Înălţare Spirituală al Oamenilor (Autoaleşi) de pe Întregul Spaţiu Românesc şi de pe întreaga Terră.

Începutul declanşării acestui HAR Miraculos, va fi predeterminat de cel care va purta numele de Noul Botezător , Botezător la care făcea referire David cu ceva timp în urmă prin cărţile Arianei Havah.

Noul Botezător al acestor vremuri Ascensionale, va anunţa în mod public Sosirea şi Manifestarea Concretă a Noului Mesia de Înălţare al Oamenilor(Autoaleşi) în 5D.

nd Noul Botezător îşi va face anunţul public despre Iminenta Manifestare a Noului Mesia(Marele Avatar) Cuvîntul Viu al Creatorului va fi prezent în fiecare rostire a lui, ca o Simfonie Celestă îndelung aşteptată de publicul auditor.

Manifestându-şi Voinţa, Înţelepciunea şi Iubirea Divină la început prin Noul Botezător şi pe principiul celei de-a 100 maimuţe, Cuvântul Viu al Creatorului va izvorâ apoi în mod inevitabil prin din ce în ce mai mulţi Învăţători Cristici ai Misiunii România(şi Terestre), asemeni unui Val Purificator şi Înălţător spre Noua Realitate Cristică de manifestare 5D.

Noul Botezător alături de ceilalţi Învăţători Cristici ai Misiunii România(şi ai Terrei), vor participa individual dar uneori şi în echipe, în Misiuni Noi de Coordonare Spirituală directă a grupurilor de oameni, pentru pregătirea lor în vederea saltului în Dimensiuni de Conştiinţă Superioare.

Astfel, cu toţii vor anunţa Venirea Cristosului pe Terra în carne şi oase a doua oară, vor hrăni informaţional pe cei flămânzi şi îi vor ajuta ca să îşi pună singuri o nouă haină de Lumină(corp energetic nou), pentru a primi cum se cuvine pe Noul Păstor Cristic.

Cuvântul Viu al lui Dumnezeu, ca Verb Cosmic Multidimensional, va Suna la fel de Divin atât prin Noul Botezător cât şi prin ceilalţi Învăţători Cristici, astfel încât Adevărurile Celeste rostite de Ei, vor face ca glasurile lor să fie Miere Divină şi Muzică Divină pentru urechile celor ce ascultă cu Sufletul lor, cu Inima lor.

Prin tonalitatea melodioasă a mesajelor pe care Cuvântul Viu al Creatorului se va rosti pe Sine Însuşi prin simpla Rostire de cuvinte a Noului Botezător cât şi a celorlalţi Învăţători Cristici, Harul Divin va fi peste Ei, Harul Divin va coborâ în Ei şi Ei dar şi lumea din jurul lor se vor minuna de ceea ce pot aceşti Misionari să facă.

Utilizarea acestor Haruri ale Cuvintului Viu se va face de către fiecare Învăţător Cristic în parte în forma lui misionară specifică, cu ajutorul Sinei lui Înalte prin Iubirea lui Necondiţionată.

Derularea cu succes a unei astfel de munci misionare de către Noul Botezător şi cât şi a Colegilor lui Învăţători Cristici Misionari Celeşti ai României(şi Terei) de Cristal, va face ca fiecare dintre ei să beneficieze de dreptul de a sta prin rotaţie în dreapta Noului Mesia(Trimisul) şi să colaboreze cu El.

Din acest efort Colectiv Misionar Românesc alături de Noul Mesia(Marele Avatar), vor răsări altfel de Biserici Spirituale ale lui Dumnezeu( cele vechi năruindu-se total cu dogma lor cu tot) sub singura conducere a Iubirii Necondiţionate şi a Luminii Divine.

Acum la început de an 2010, Noul Botezător şi ceilalţi Învăţători Cristici ai României(şi ai Terrei) sunt deja în aşteptarea primirii acestor Haruri Divine, iar ziua primirii Harului este stabilită atunci când Cuvântul Viu crede de cuviinţă să Desăvârşească pe fiecare în parte, deoarece cu toţii au renunţat la Egou de mult timp şi au lăsat loc în Sufletul lor şi în Inima lor, pentru Lumina Divină Susţinătoare şi Călăuzitoare.

În acea zi(personală) a primirii Harului, Noul Botezător cât şi ceilalţi Învăţători Cristici, vor fi deja de mult timp VASE GOALE pentru al primi pe EL Creatorul, în Sunetul Divin al Muzicii Sacre alese de EL.

Şi EL va sosi în curând în fiecare dintre noi Unificându-ne cu EL complet, ca o Binecuvântare Divină de multe mii şi mii de ani aşteptată.

Aici se termină sinteza.

Ce părere ai?

Gina: Îmi place prezentarea şi ideile conţinute.

Sunt foarte încântată de ideea de a fi Iluminată Cristic şi Harul lui Dumnezeu să se manifeste prin mine inclusiv ca şi Cuvânt Viu.

Gicu: Despre Învăţătorul nostru Iisus Cristos, se spune faptul că prin El se manifesta Cuvântul Viu al Creatorului atât de puternic încât putea materializa orice dorea, iar în cazuri specifice când predica mulţimilor, unii oameni aflaţi la km distanţă îi auzeau cuvântarea la modul telepatic.

Noul Om al Terrei Noi, va beneficia şi El de acest Har.

Gina: Încântător, abia aştept acele vremuri.

Gicu: Numărătoartea inversă a început, iar Învăţătorii Cristici ai României şi ai Terrei sunt deja pregătiţi şi vor deveni Iluminaţi Cristici ca şi ciupercile după ploaie.

Gina: Te cred şi îmi place scenariul tocmai descris azi de tine.

Dar oare, mai poate exista şi un alt scenariu?

Gicu: Să ştii că nu excludem alte scenarii.

Ar mai fi un scenariu nr. 2 foarte interesant, în care Noul Botezător va deveni Iluminat Cristic(şi asta nu are importanţă ca dată calendaristică) împreună cu o parte dintre Misionarii Cristici ai României(şi ai Terrei), deci concomitent în aceiaşi zi.

Cu toate că eu ţi-am descris primul scenariu ca o percepţie dată de informaţiile care se vehiculează public la nivel ezoteric, personal, mi-ar place mai mult scenariul al doilea cu Iluminarea Concomitentă a mai multor Misionari alături de Noul Botezătorul.

Aici, ar mai fi ideea complementară conform căruia data calendaristică de 25 Mai nu mai contează ca timp, fiindcă deja sa intrat în numărătoarea inversă spre secunda Iluminării noastre Cristice.

Data de 25 Mai fiind egală cu 12, ne spune faptul că numărul de Spirale ADN vor fi Activate complet în Misionarii Români şi care ne va produce Iluminarea Cristică instantaneu.

Apoi, ar mai fi scenariul nr. 3 în care se poate materializa concomitent atât Iluminarea Cristică Instantanee a Misionarilor Români, cât şi reactivarea Energetică a României exprimată de Iluminatul Cristic indian Sundar Singh prin fraza: Scoarţa României va lua FOC şi Graniţele României vor lua FOC.

Poate că la acest scenariu se referea Ioan Ra Punct Ro.

După cum vezi, sunt mai multe scenarii.

Dar indiferent de scenariu, acum există garanţia realizării Iluminării Cristice Instantanee a Misionarilor Români(şi ai Terrei).

Vreu să completez această frază cu informaţia conform căreia anumiţi Lama Tibetani, cunosc de ceva timp faptul că în România în mod Special(deci şi pe Terra) este iminentă Iluminarea Cristică Instantanee la foarte mulţi Misionari.

Gina: Şi au confirmat ei acest lucru?

Gicu: Da au confirmat, iar anumiţi oameni din România dar mai ales din Bucureşti, cunosc acest lucru fiindcă au auzit cu urechile lor.

Gina: Doamne, dar eu nu am ştiut acest lucru.

Gicu: Nici eu nu am ştiut până anul trecut, şi am fost poate al 100-lea care am aflat.

Vezi tu, de la Bucureşti mai greu ajung anumite informaţii spirituale aici la marginea de vest a României.

Vorbind metaforic, Spiritualitatea Tibetană se va muta în România, iar Dalai Lama va fi nevoit să plece din SUA şi să se instaleze la modul fizic în România.

Vom colabora foarte bine cu Tibetanii, fiindcă şi noi în vieţile trecute am fost Tibetani.

Iar ca Iluminaţi Cristic, vom deschide anumite portaluri existente în munţii României, prin care vom merge foarte rapid în Tibet sau în alte ţări ale Terrei cu care România este interconectată prin aceste portaluri.

......................................................................................................................................................................................................

Gina: Cu toate că am înţeles tot ce mi-ai spus, acum la final de întâlnire am sentimentul că nu mai ţin minte nimic în detaliu.

De aceea te rog să îmi faci o prezentare scrisă, fiindcă am destui prieteni interesaţi de subiect şi sunt convinsă că în România există Misionari care ar dori şi citească asemenea informaţii.

Gicu: Cu toate că voi intra într-o perioadă de relaxare începând cu luna februarie, am să încerc să scriu pe scurt ceea ce mi se pare că este relevant la nivel general, iar conversaţia noastră va fi publicată pe internet pentru prietenii tăi şi pentru cei doritori.

Gina: Îţi mulţumesc foarte mult. La revedere.

Gicu: Mi-a făcut plăcere. Ceau.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu